2015年1月20日 星期二

旅行的意義




試過不同既旅行模式
沒有特定喜歡那種,或厭惡那種
 最重要是用心去感受
當中既人和事


一個人的旅行
走在街上都是屬於自己既時間
往那‧去那‧停那 ~~ 隨心而行
更會主動去認識  陌生既旅人
就算迷路,都感到很新鮮
反正不趕時間  當多看風景
住在 hostel 更有家既感覺


WWOOF 交換食宿
幫HOST每日工作4-6小時
換取免費食宿
 呢種方式,我覺得係最得意既
完全感受 + 貼近當地人生活
不過都好睇HOST及工作性質

試過兩次 WWOOF 經驗

第一次個HOST係退休老人
要做既除草 + 園藝工作 + 摘生果 (我最鍾意^^)
呢個係佢屋後面既湖
湖邊有好多生蠔
邊做邊食



住過簡陋既小木屋
浴室超 OPEN
張床係角樓 (有個天窗)
夜晚望到好多星星
又聽到袋鼠跳
開門出去係一大片草地
超貼近大自然
有點似  飄零燕


第二次個HOST係練馬師
屋企有6個小朋友
要做既係清潔 + 除草+ 建築  (用馬屎混沙泥築牆)
夜晚同班小朋友一齊玩
好HAPPY




三五知己旅行
有好野食,得意野
都好想同身邊朋友一齊分享
能夠和老友一起旅行係好難得既事


旅行可以好簡單
不分距離
澳門兩日一夜係旅行
香港近郊都係小旅行

 我心目中   旅行的意義
 就係用心去感受個旅程
因為每一次既「遇見」都是珍貴的 !!








沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...