2015年1月1日 星期四

開卜大吉




大大話都兩年幾無寫卜
之前一直用Yahoo Blog寫生活
記低大大小小鎖碎事
識左一班好朋友
大家留言串下咀
由三吾識七 。。。到三五成群
由約出嚟食下飯。。。到去埋人地屋企訓
可以熟到咁 

Yahoo !! 點解你要我地迫遷??
你過吾過意得去??
慢慢又比Facebook呢條大水喉壟斷埋。哼 !! 

呢兩三年間其實發生左好多事
 但咩都無寫過
嗚。。。

今年 2015
我決定執番隻手 ... 再 寫 卜!!




之前Yahoo BLOG打包左去呢度 :  http://blog.xuite.net/szewing01/hkblog






4 則留言:

  1. 我都想寫返, 可以用呢個平台嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,勁想你寫番卜!! 我開,你開,佢地陸續歸來~~ come on Ta姐

      刪除
    2. 我攪到銖好論盡呀!! 唔識整呀!!

      刪除
    3. 我開時都有困難,你肯試好好呀~~~~
      你搵下見吾見 "版面配置" ?
      一步一步來。

      刪除

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...