2015年1月26日 星期一

廣告, 動畫, 寫稿



2015.01.24
第四堂‧配音班

終於到初級班最後一堂 (不捨)
  今堂好緊湊


  電視廣告 (又稱廁所位)
一個廣告要留下深刻印象
肯定吾係 sell 幾勁 sell function 嗰類
一個口號要深入民心
都吾會係hea講

國泰航空 翱翔人生
Canon Delighting you always

點先可以用把聲帶出品牌既 image ?
靠畫面,靠音樂
用真摰,吾造作
帶動你既心情去講出嚟

國泰航空 翱翔人生
品牌名一定要咬字正
要比到人一種好有希望既感覺
 淨係國泰航空呢幾粒字
我都未講得正 xdd
 (郭太寒胸) ??

Canon Delighting you always
影相 對焦 一觸 即拍
講出嚟要輕鬆流暢
要比到人一種旅遊舒適自在既感覺


 卡通動畫
今堂要配既係FROZEN電影既「愛莎」
呢套戲喺小朋友界好 HIT
但我從未睇過
經過之前 3 堂經驗
我開始識得睇口型跟公仔做戲
吾再係自己同自己做戲
配完出嚟夾到條片係好開心既 !!


寫稿
呢個任務非常考耐性
對住條 3 分鐘既西片
喃喃地數口型
1234 1234567 123
數完。。按番字數跟原先對白既意思
翻譯為 (廣東話)
寫得吾好就等於垃圾
因為配音員跟稿對吾番口型即係無意思
寫稿就係入門既開始


好多謝張振聲先生 (阿sir)
呢幾堂對大家既教導和鼓勵
配音員應該有幾把聲
老,中,青 ~~ 都要做到 
稱為櫃筒聲 
用邊把聲就開邊個櫃筒


 呢個係阿sir對我既評價 (感激)

好:你有藝術工作者既特質,咁當然對表演行業有利。
改善:有啲字你係講吾到 (放心,我都有),反復練習會有幫助,
有時某啲工種,例如劇集同動畫,你需要少啲自我而多啲模仿。
(旁白/ 廣告又可多反啲自己既野)



沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...