2015年1月19日 星期一

勇敢的跳下去




小時候,我係一個街童  
 最鍾意落公園玩捉迷藏
成班小朋友追追逐逐
吾想比人捉到
夠膽死咩都吾理
由兩米高瀡滑梯跳落地逃走

打韆鞦又打到高高跳出嚟
同細佬跳得鬥遠
好刺激 !!

( 沒有思前想後,沒有猶豫 )


人越大.超膽小是真的


呢張相係2011年8月喺開恩茲 (Tully River) 影的
當時,參加左個 rafting 團
隊長帶晒我地上cliff 頂
叫我地逐一跳落去
我識游水既,但都好驚 !!

 鬼妹鬼仔一個二個跳晒落去
 ~~~  到我受死喇  ~~~
(好L驚)

行到懸崖邊,沙石好跣
已經企得吾係好穩陣
望一望落去
水流吾急,但吾知有幾深水
睇吾到水裡面有冇石頭
懸崖邊斜斜地
我知道要用力跳出去先得
如果跳得吾夠力
滾落去斷手斷腳仲大獲

猶豫過後 .....
一二三‧勇敢跳出去啦
最尾都跳左落去
好快就游番上嚟


記住呢份勇氣
什麼事都好

「我靠著那加給我力量的,凡事都能作。」 
(腓立比書 4:13)


沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...