2015年1月8日 星期四

有人想學大提琴?


2015.01.08

低能茵話想學吉他,講左幾個月
早幾日人地心情(靚)
終於陪佢買左啦
佢都好努力學 GOOD ^^

 睇佢拎住個吉他好好笑
吾知既,以為佢拉大提琴,嘻嘻
你快啲學識彈首「喜歡你」比我聽呀~~

 


依家佢岩岩開始學遇到既困難
就諗番自己剛開始時一樣

什麼 T1213121
練左好耐一心二用
要做到同人吹緊水,隻右手照彈到

邊隻手指按邊個位
搞到頭都大
喺手指頭痴1234學擺位


手指痛就一定
死皮厚到搣出嚟都吾痛喇

不過,我都係彈得好屎
 仲係轉吾到BAR CHORD
點先可以克服到 ==
今年內做到好吾好 !!


沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...