2015年9月18日 星期五

小巴黎到香港


2015年9月18日
小巴黎到香港


Paris在台灣從事推廣工作
9月來香港擺展覽
推廣台灣農業和美食
地點係荷里活廣場
酒店係新蒲崗
太巧了~~




因為佢今次嚟香港係工作
所以我地見面時間都係晚上8點後

第一晚。坐的士去酒店接佢
佢話想買蝴蝶餅
先帶佢去九龍城買
我送左一盒比佢屋企人
多謝佢地喺台灣時既照顧

之後Paris想去行旺角
我地行左陣,掃一輪街邊"美食"
跟住去左食糖水



第二晚。我想帶佢睇下香港夜景
我地去左銅鑼灣飲野





第三日。到我要飛喇
早上10:00去探班
送佢一枝朱古力奶打打氣
仲有一些小禮物

謝謝你,我的台灣密友
我們要再聚。再聚。再聚。再聚。再聚。。。





沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...