2015年9月30日 星期三

Biecentennial Park


2015.09.30

旅程既尾聲
好想多啲時間陪下 Auntie & Uncle
我提議 不如我地野餐吖

我地好似卡通片
揸架鬼馬砵砵車
仲帶埋枕頭,被子,小雪櫃,坐椅
出發咯 >>>>> Biecentennial Park




喺斜坡上搵到個靚位
又寧靜,又舒服
Uncle 仲可以吸收下陽光
好好呀 ^^
旅行就係要放鬆



Auntie 兩個仔女都係單車高手
佢話自己已經幾十年無踩過
踩左一個圈就話怕怕
但我估佢年輕時應該都係好動派


我就踩架單車去Olympic Park探險下



返唻又食下飲下,爽呀!


陽光,草地,藍天,單車
都係我最喜歡既事




咁舒服既環境,真係好寫意



沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...