2015年2月18日 星期三

怡保山水遊湖



2015.02.02


今日只有半日留喺怡保
午飯後就要返吉隆坡

講下呢個係咩嚟先
原來係怡保用既泊車簿
本來有用咪表泊車
唔知仲咩全部拆晒,還原基本步


泊一次用一張,劃番日子時間
放喺車頭


舊街場歷史痕跡
好多明信片都會影呢個位




街邊檔甜餅,薄薄脆脆的


舊街場食早餐
( 南香白咖啡 )


怡保白咖啡真係好好味喎
細細杯,用湯匙飲


雞絲河粉 + 炒粿粉 + 點心


仲有多士,呢度啲野食幾岩我口味


好似好多人,但又吾難等位


早餐後,郊遊一下
先去霹靂洞



行左幾十級樓梯
上山頂睇睇風景,都算運動下
( 食得太多野 )



 Gunung Lang
熱辣辣,本來打算影張相走人


行入啲見到個咁靚既湖
又咁岩有船開
 ( RM 3 可以坐船 )


我地過左對面島行下
Harn 話一般當地人吾會去呢度


 個島有個小小動物園
養左幾隻鹿,鴕鳥



RM 1 餵魚
啲魚個口挈到好似拳頭咁大


太熱喇,返屋企抖陣一齊出去食午餐


 新南香
係各大美食匯集而成 




 食埋呢餐,就同大家分別喇


奇峰豆腐花


買上車又食,飽到暈


 3:00 出發返吉隆坡
再見喇  IPOH。




沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...