2015年2月16日 星期一

吉隆坡的夜生活


2015.01.31
今次係我第一次飛馬來西亞
搭既係最安全航空
抵達既係最安全國家
 13:15 - 17:05 ( HK to KLIA2)


一上機就好眼訓,飯都吾記得食


吉隆坡既新機場 (KILA2)
比我想像中好好多 (好有規模)
 

 接機位都好乾淨企理


 機場有接駁鐵路出番市區 (KLIX EXPRESS)
RM 35 (Single trip / Adult)



搭兩個站就到 KL Sentral 
(around 30 min)
鐵路上仲有 free wifi 幾好幾好 !!


到左 KL Sentral,Harn Ney 已經等緊我喇 ~~



我地第一餐係印度菜,好鬼辣
(正宗係應該用手食既)


行左一陣 Bangsar
之後去左獨立廣場 (Dataran Merdeka)


見到人地 wedding party


 夜麻麻一家大細 gathering
踢下波,拋下瑩光棒
生活幾無憂


 獨立廣場 (Dataran Merdeka) 遺留住好多葡萄牙色彩


 呢個環境幾靚,有歐洲建築


晚上 10:00,去 Pavilion (Bukit Bintang) 飲野


同 Harn Ney 班朋友吹吹水都好開心呀


晚上11:00 ,轉陣去 KLCC (Twins Tower)


落車第一眼,的確覺得有啲震撼
(好大碌)


 KLCC 夜景係靚過日景好多好多 !!


馬來西亞既夜生活真係好方便
想食宵夜完全無問題


我地去左阿羅街 ( Jalan Alor ) 食黃亞華
( 認住呢隻騎呢米奇 )


 宵夜可以同老闆講幾多人份量
吾駛炒到大大碟食吾晒


燒蘇東 (燒魷魚)


 甘香啦啦  (炒蜆)


 福建米粉面 (上海粗炒 + 米粉)


招牌燒雞翼
(等左好耐,出奇地真係好好味)


~~ 第一晚,暫時係咁先 ~~

沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...