2015年12月12日 星期六

Tomato Xmas Party 送暖行動



2015.12.12
Tomato Xmas Party 送暖行動

配音班同學會好有心思
搞左個聖誕派對
用交換禮物既錢買頸巾sss...
送比老友記做聖誕禮物
既實用又幫到人

同學仔好有心
手繪入場卷仲寄到我地府上

呢個場好正有上下兩層
上面係一個廚房
同學仔各展身手
有好好味既櫻花糕,爙雞翼,藍青口

呢晚真係超好笑
有張姓配音員,全場沒冷場


似吾似哈利波特學院開大餐


張姓配音員猜包剪揼贏返唻手寫紙皮
【兩日一夜沙巴酒店套房coupon】
係堅既 係堅既
哈哈哈哈!!!!!!



2015識到呢班鬼馬朋友仔
都係一種緣份
先來一張全班幅

女工們密密包心意卡


再來一張不同年級既大合照


 


沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...