2015年12月13日 星期日

好不容易‧吊燈籠


2015年12月13日


今日傻更更行左個高難度 hiking
初初睇 Oasistrek 諗住行3.5hr應該好簡單
四點幾應該可以出番唻食Tea啦
我食左兩片面包就出發
點知行到六點幾
天黑先返到大馬路
哈哈哈哈
跟住吉他爸爸經常都有驚喜

最後超額完成
烏蛟騰 > 吊燈籠山頂 > 荔枝窩 > 三椏村 >烏蛟騰



手腳並用先爬到上唻



 呢個景觀真係無敵
探險下都值得
大家吸收下啲仙氣先




吉他爸爸問 :
比五萬蚊一個月你,日日上唻做測量師
長工唻,做吾做??  
哈哈!!!

我怕我心臟負荷吾到呀!!!


落山嗰段又係超好玩
成個森林得我地五條友探險
沿途有啲絲帶引路
幾經波折到達榕樹頭
見到文明既世界諗住行完啦
點知仲要行番去三椏村,再回烏蛟騰
呢兩段路超出左我預算
行到腳都麻木,機械式回程
今日真係好好既回憶
正!



沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...