2015年5月11日 星期一

人鬼情未了


2015.04.04


4月頭 
喺Yahoo買左團購coupon
玩陶瓷 

見就見得多
落手落腳做真係第一次


 有導師會示範做最簡單既 (杯, 碗, 碟)
之後一人派一份工具及泥
就自己開始做喇


磋泥既水份要控制得好
吾可以太乾  又不能太濕

泥吾同泥膠
泥膠磋錯可以重頭嚟過
但泥錯左就吾可以再磋過
因為物料已經吾同左

 導師不斷提醒個底不能太薄
否則會穿底


 第一個陶瓷製成品  燒好了
選用呢個藍色
配合埋我呢個不規則心型
真係好靚 (心心眼)

藝舍創作室arthome.hk

地址:香港火炭黃竹洋街6號嘉民沙田物流中心第二期十九樓全層

電話:(852)2690 1238 

沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...