2015年5月29日 星期五

5.27 Hayley & Paul Wedding



Hayley & Paul Wedding
 2015年5月27日

琴日26/05仲係黑雨
今日好好彩
只係出門口時毛毛雨
跟住全日都OK......熱 !!

好開心可以參予表妹 Wedding
做姐妹做過好幾次
但係做親戚既姐妹,就係第一次
招呼番一眾姨媽姑姐
熟口熟面 份外有親切感 

仲有,表姐妹們各盡其善
搞好個Wedding   我覺得好團結

表姐 Hebe 負責 stage back job
表妹 Maggie 幫手 back up 化妝 set 頭
妹妹 Tanny 事事親力親為幫家姐手
我負責 場地佈置,晚宴司儀
我們是一條龍  wedding cousins 哈哈哈

當然還要感謝其他兄弟姐妹既幫忙 !!!



 6:30 就到表妹大埔新居化妝set頭
第一次幫人著裙掛


大家表姐, 表妹, 妹妹一齊做姐妹
(好親切)
 

 表姐幫手做既back job


未埋位,一齊柴娃娃玩自拍
姑丈 (新外父) 都玩埋一份



衝入新娘房搞搞震


The ONE 出面露台   好靚呀 !!!

 

幫手客串 reception ladies


 姨甥們一齊玩玩玩


兄弟姐妹台上一同自拍

沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...