2015年3月2日 星期一

有趣話不同



馬來西亞主要分三大類人

‧馬拉人 ( 包頭族 )
‧印度人 ( 黑麻麻 )
‧中國唐人 ( 早期移民 )

唐人一般都會講廣東話 (怡保區),華語 (檳城區)

但佢地既廣東話同我地香港又有啲啲吾同
所以都搞笑架 !!

姬凌人 (貶意既) - 印度人
千猜 - 隨便
邊皮 - 旁邊
拉尾 - 後面
好艱難 - 好難
幾溝 - 幾錢$$$
Makan Makan - 食食食
燒蘇東 (Sotone) - 燒魷魚
甘香啦啦 - 炒蜆
福建米粉面 - 上海粗炒
食碌碌 - 有啲似打邊爐白霎
呢帶水 - 呢度附近
舊排 - 舊時
我阿姐 - 我家姐
豆記 - 小朋友 / BB
搞野 - 去玩
好把拉 - 好犀利
去聊 - 去玩
無變囉 - 無計啦
無相干 - 無所謂
Un哥 - 世伯 / uncle
MATA - 警察
書館 - 學校
飲涼水 - 飲涼茶
嗲 - 奶茶
嗲痾 - 茶加糖
雪嗲 - 凍奶茶
檸檬雪 - 凍檸茶
讚嗲 (Cantik) - 靚
火都大埋 - 火都嚟呀
好火大 - 好火滾
好甩蛇 - 好瘀
屈左 / 屈右 - 轉左 / 轉右
呢粒頭 - 呢個頭
打油 - 入油
麥D - 麥當勞
好緊要熱 - 好熱好熱
參埋 - 撈埋
中三萬 - 抄牌罰單
無咩鍾意 - 吾係好鍾意
直直行 - 向前行
葡魚 - 魔鬼魚
公私食 - share食
爛上去 - 慢慢行上去
公蕉 - 香蕉
Diam Diam - 靜靜
Diam啦 - 收聲
好Sien - 好悶
落水 - 落雨
  

沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...