2016年1月27日 星期三

2016 新挑戰


Housing Authority
(PSS - Purchasing Supply Section)

呢度係一個休息既好地方
當年搵唔到岩既工
而又出現呢個offer
雖然係under pay左
但做落又吾想再轉來轉去
一做就三年了...


呢度工作性質對於我以往既工作
算係太easy
(應該係以前 10份1 工作量)
我個位放咁多野
就知好有歸屬感
公事私事上都得心應手
絕對有家既感覺

唯一唔好處,只係一份 contract 工
唔知幾時唔續約




2016年,我接受左一個新挑戰
將會離開呢個 comfort zone
跳向一個大火圈
Leisure and Cultural Services Department



沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...