2015年11月22日 星期日

11月大東山


2015年11月22日
大東山


對上一次上大東山係2013年12月
比我感覺好靚
上山多梯級,路上有芒草,坪原有爛頭營

好開心一班朋友仔去郊遊
有上一次經驗
我帶定兩枝大既水,糖果
仲整左冰菠蘿
好好味呀!!

開頭阿妹行得好辛苦
Bobo又出現耳水不平衡現象
諗住要折返
佢地好叻叻,堅持到最後
我地終於上到大坪原啦!

大石合照時
見到個熟口熟面既人同我揮手
雪梨山上遇見蕉
可惜我地沒有來一個世紀合照
下面既合照都係阿蕉幫我地揸機既


















沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...