2015年4月14日 星期二

Club no 9 野餐去 !!



2015.04.05
 Club no 9 野餐去 !!


復活節一連五日假期
天氣好好
我地一班好同學去佐敦谷野餐
依家差吾多個個都有家室
所以 gathering 好多時都會帶埋老公/ bb出嚟
好在我班姐妹們都吾係重色輕友型
( 吾係悶死我  xddd )
 
老公s/ 男朋友s 好識做
好多時幫我地手執頭執尾  睇bb
反而我地成班女繼續吹水 嘻嘻
good good !!


 個個都幫晒手,出盡屋企百寶


呢個 cup cake display 認真夠心思


 左上角枝旗仔係我地自己帶去掛架,幾咁靚呀~~~


 今次 gathering 好成功
有美味冰菠蘿,醉雞翼,溏心蛋,三文治,酒水,煲茶
壽司,士多啤梨,燒腩仔,雞軟骨 ...
大人 小朋友 都好開心

豆b 就掛住食,由頭帶到尾 xdd
cc 悅兒 就可以玩 ski bike
我地班女就吹水 yeah!!


 Happy Picnic, Cheers !!


沒有留言:

張貼留言

談戀愛不包括拯救對方的人生

在一段交往中,當其一方陷入人生混亂中,意志力失衡的狀況時,我們有沒有義務不離不棄,拯救對方重獲新生? 這也是我常常問自己的問題。 不是我不愛阿耀,一走了之會不會太狼心? 若果沒有人幫他,他怎樣一個人走下去呢? 當我都沒有能力再幫他,我的人生也會被拖垮,愛是需要這樣...